$50
$50.00

五臟六腑體內各種痛症的診斷跟治療法

Course Level:
all levels
Access Time: 6 months of unlimited access
Originally Aired: 
Wed, 09/08/2021

This course is taught in Mandarin Chinese.

课程形式:
Video

继续教育学分: 0 CEU | No CEUs for this class.

課程內容:
張氏主動式快捷診療法短期速成班。

五臟六腑體內各種痛症的診斷跟治療法

中醫師張蔚炎主講。

所謂主動式診療法,就是不要向病人多問,經過我們的診療系統之後得出了診斷結果,我們直接告訴病人你有什麼病痛,什麼性質的疼痛。然後用最精煉的有效的處方來治療。

這一堂(9/8/2021) 痛症的課程內容如下。兩小時。(包括發問。)
痛症的課程包括:五臟六腑體內各種痛症的診斷跟治療法。
頭痛,眼睛痛。耳朵痛。胸口痛,胃痛,膽結石的痛,腎結石的痛,月經痛,不明原因的下腹痛。睾丸卵巢。帶狀皰疹引起的痛。
各種發炎引起的痛。各種淤血阻塞引起的痛。

每一段都有處方和治療方向的分析。也包括也包括病痛的病理分析。
課程簡易易懂,而且處方經過千錘百煉,保證有效。這個課程是臨床醫師必備的工具。讓您如虎添翼,業務蒸蒸日上!

CANCELLATION POLICY:
These online courses are immediately accessible after purchase therefore are non-refundable.

For more info on Online Videos, click here to visit our FAQ page.

Purchase this product and receive access to the Lotus Clinical Manual of Oriental Medicine for FREE!

.
Speaker Preview: 
See video
Login or register to post comments